|
ІПК «Місцевий бюджет» |
ІПК «Місцевий бюджет» - призначена для надання практичної допомоги органам місцевого самоврядування по формуванню, виконанню бюджетів територіальних громад (сільських, селищних, міських) в умовах дії Бюджетного кодексу України.
НОВІ МОЖЛИВОСТІ:
-
Покращена програмна платформа.
-
Нові форми введення розписів, змін та розпоряджень на фінансування.
-
Додана можливість перевірки введеної інформації у формах введення розписів, змін та розпоряджень на фінансування.
-
Вбудована ABFINсинхронізація , програма для отримання інформації від фінансового управління через мережу Інтернет або через змінний носій.
-
Додана можливість планування спеціальних фондів (2,3) по видах надходжень.
-
Нова підсистема довідників, додана можливість автозаповнення довідників.
-
Нова підсистема формування звітів до казначейства.
-
Нова підсистема аналізу виконання дохідної частини бюджету.
-
Нова підсистема аналізу виконання видаткової частини бюджету.
-
Нова підсистема аналізу банківських виписок.
-
Нова підсистема аналізу залишків бюджетних асигнувань
-
Покращені друковані форми, можливість виводу звітів до Excel та Word без втрати оформлення.
-
Активізація програми можлива за допомогою телефона та за допомогою Інтернет.
-
Основні можливості ІПК «Місцевий бюджет»
ПРИ ФОРМУВАННІ БЮДЖЕТУ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД:
-
Підготовка бюджетних запитів ;
-
Формування тимчасового розпису бюджету по дохідний та видатковій частині бюджету;
-
Формування постійних розписів бюджету по дохідний та видатковій частині бюджету;
-
Формування кошторисів установ та зведеного кошторису;
-
Формування помісячних планів асигнувань;
-
Формування лімітних довідок для розпорядників нижчого рівня;
-
Балансування бюджету, формування тимчасових та постійних розписів фінансування;
-
Підготовка рішення рад(и) про бюджет, формування додатків до рішень(Додаток 1,2,3,5,6);
-
Формування розписів(тимчасових, постійних) бюджетів в електронному вигляді для подання до фінансових управлінь районних державних адміністрацій та управлінь державного казначейства.
ПРИ ВИКОНАННІ БЮДЖЕТУ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ:
-
Оперативне інформування про стан виконання дохідної частини бюджету, проведення аналізу виконання для підготовки звіту про стан виконання бюджету територіальної громади;
-
Оперативне інформування про проведенні видатки бюджету, проведення аналізу фінансування, контроль залишків призначень;
-
Оперативний контроль за станом рахунків бюджету;
-
Підготовка та формування змін(довідок про зміни) до розпису бюджету, формування уточнених розписів бюджету;
-
Підготовка довідок про зміни до розпису фінансування для розподілу вільних залишків та при отриманні позичок в управліннях державного казначейства;
-
Підготовка рішення рад(и) про зміни до бюджету, формування додатків до рішень(Додаток 1,2,3,5,6);
-
Підготовка розпоряджень про виділення бюджетних коштів в паперовому та в електронному вигляді;
-
Формування звітності до управлінь державного казначейства (Форм 2м,4-1м, 4-2м, 4-3м, 7м).
-
Формування довідок про зміни, розпоряджень, реєстрів в електронному вигляді для подання до фінансових управлінь районних державних адміністрацій та управлінь державного казначейства.
Технічні і програмні вимоги
Відгуки про роботу